Windows Yazılım sorunu çözümlerini denetleme

Eyyubi

New member
Üye
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
[font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif][font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Bilgisayarınızda bir yazılım veya donanım sorunu oluştuğunda—örneğin, bir program çalışmayı veya yanıt vermeyi durdurduğunda—Windows bir çözüm olup olmadığına bakmanız için bir sorun raporu oluşturur. İstediğiniz zaman çözümleri denetleyebilir veya Windowsprogramını otomatik olarak denetlemek üzere ayarlayabilirsiniz.
[font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]http://windows.microsoft.com/tr-tr/windows/check-solutions-software-problems#

http://windows.microsoft.com/tr-tr/windows/check-solutions-software-problems#[font=WOL_SB, 'Segoe UI Semibold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Çözümleri otomatik olarak denetleme

  1. [font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Eylem Merkezi'ni açmak için [font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Başlat düğmesini 
    , [font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Denetim Masası'nı ve ardından [font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Sistem ve Güvenlik altından[font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Bilgisayarınızın durumunu gözden geçirin'i tıklatın.

    [*][font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif][font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Bakım'ı tıklatın.
    [*][font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif][font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Sorun raporlarına çözümleri denetle'nin altından [font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Ayarlar'ı tıklatın.
    [*][font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif][font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Çözümleri otomatik olarak denetle (önerilir) seçeneğini tıklatın.

[font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Not


[font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Sorunların çözümlerini istediğiniz zaman denetlemek için

  1. [font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Eylem Merkezi'ni açmak için [font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Başlat düğmesini 
    , [font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Denetim Masası'nı ve ardından [font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Sistem ve Güvenlik altından[font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Bilgisayarınızın durumunu gözden geçirin'i tıklatın.

    [*][font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif][font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Bakım'ı tıklatın.
    [*][font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif][font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Sorun raporlarının çözümlerini denetle'nin altında [font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Çözümleri denetle'yi tıklatın. Windows, bilgisayarınız için sorunların herhangi bir çözümü olup olmadığını size bildirir.

[font=WOL_Bold, 'Segoe UI Bold', 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Not

  • [font=WOL_Reg, 'Segoe UI', Tahoma, Helvetica, sans-serif]Bazı sorunlar ve çözümleri yalnızca bir yönetici tarafından görülüp düzeltilebilir. Bu sorunları görmek için yönetici hesabı kullanarak oturum açın.
 
Üst